Nieuws

Onderzoek Kamer van Koophandel naar Gemeente Westervoort

Ondernemers willen makkelijk zaken doen. Verbetering van dienstverlening is een continu proces waar dienstverlener en klant samen aan werken.

Ondernemers willen makkelijk zaken doen. Verbetering van dienstverlening is een continu proces waar dienstverlener en klant samen aan werken. Daarom hebben we de afgelopen jaren samen met een groot aantal gemeenten in ons werkgebied Centraal Gelderland volop geïnvesteerd in Minder Regels en Meer Service voor ondernemers.

Om in beeld te krijgen wat de effecten zijn van deze inspanningen heeft de Kamer van Koophandel een onderzoek uitgevoerd naar de kwaliteit van gemeentelijke dienstverlening.  Zoals u weet is dit gedaan door  het onafhankelijk adviesbureau SCC Consultancy. Zij hebben dit onderzoek uitgevoerd  onder  alle 28 gemeenten in ons werkgebied. Het onderzoek is uitgevoerd via een mystery call- en een mystery mailtraject. Het resultaat van dit onderzoek is als het ware een foto van de huidige dienstverlening.

Van de resultaten van alle gemeenten zijn individuele eindrapporten opgemaakt. Het rapport met de resultaten van uw gemeente treft u bijgaand aan. Dit rapport hebben wij ook toegestuurd naar uw gemeente. We laten aan u  in samenspraak met uw gemeente - de keuze of u de resultaten van het onderzoek ook verder wilt verspreiden.  

Het rapport geeft naast de resultaten van het onderzoek concrete tips en verbetersuggesties die uw gemeente kan gebruiken om de dienstverlening te verbeteren. U kunt het rapport gebruiken om daarover met elkaar in gesprek te gaan.

Download hier het rapport

 

ten-donkelaar-logo.pngrabobank-01.jpgmediaz.jpgGeenacker.pngdisteli.pngwestervoortpost.pngadvieskring.jpgodeon1.jpg

logo-liemershelemaalgoed